Mannen hennes var utro så hun ødela hans million-Porsche

 

etterforskning_porsche

Kilde: Nettavisen – Siv Elisabeth Limkjær

Ikke nok med at britiske Michelle Mone ødela mannens Porsche, hun kuttet opp klærne hans og puttet avføringsmidler i kaffen hans.

43-åringen, som gjør stor suksess med sitt BH-firma Ultimo i Storbritannia, var ikke nådig da hun fant ut at ektemannen  Michael hadde vært utro mot henne.

Var utro med designer

Da More ansatte en mye yngre designer, endte designeren til slutt i armene på ektemannen.  Før More fikk det bekreftet bestemte paret for å avslutte ekteskapet sitt, men historien stopper ikke der.

43-åringen bestemte seg for å ansette en privatdetektiv som etter hvert kontaktet henne med den informasjonen han hadde.

Privatdetektiven hadde tatt bilder av ektemannen i armene på hennes egen designer på en flyplass og bilder av paret på vei til et hotellrom.

– Visste at ekteskapet var over

– Selv om jeg innerst inn visste at ekteskapet mitt hadde vært over lenge, gjorde det utrolig vondt. Knærne mine sviktet og jeg falt gråtende til gulvet. Min venninne Carol løp bort og holdt armene rundt meg, skriver hun.

Da hun kom tilbake til Skottland gikk sorgen over i sinne. Hun skrev en sms til ektemannen om at han var tatt på fersken.

– Så tok jeg en kniv og angrep Porschen hans. Jeg rispet den i fillebiter. Så styrtet jeg til gjestehuset hvor designeren min bodde og kastet alle eiendelene hennes ut i hagen. Jeg var helt gal, skriver hun.

Avføringsmiddel i kaffen

Hverken hun eller den blivende eksmannen ville flytte ut av familiehjemmet.

– Jeg kastet favorittskjortene hans, jeg tok ut luften på bildekkene hans og kuttet hull i boksershortsene hans. I tillegg hadde jeg avføringsmiddel i kaffen hans en dag han skulle i ett bryllup.

Paret bodde under samme tak i åtte måneder før de bestemte seg for å bo annenhver uke i huset.

De to startet skilsmissen i februar 2013. Sitatene er hentet fra boken My Fight To The Top som kommer ut 5. mars.

Følg oss på Facebook

www.thhcon.no

Email: post@thhcon.no

